2010-11-26

Våldtagen av en kaktus

Jaha...det var ju en spännande gårdag. Efter förra inlägget somnade jag med frossa och illamående. Hade förbannat ont. Mamma var förbi med Felix Gulaschsoppa! (Mamma är bäst). Lodade runt lite innan jag kräp till kojs, fortfarande ont men inte lika farligt. Mådde däremot jätteilla. vaknar kl 3 och tårarna sprutar. Hasar ur sängen till toaletten, läågger mig på badrumsgolvet och kvider, hasar tillbaka. Ringer David, sen mamma. Åkte taxi med mamma till sös för att se om det var nått vajsing. Det var bara en kraftig reaktion på isättningen. Lite värktabletter så ska jag överleva.

Tåg gick inte i tid, inte bussar heller, kom lite sent till skolan. Nu är jag äntligen hemma och ligger på soffan och jäser. Magen gör ont men är bättre. Vilken cirkus! Snart kommer David!

Inga kommentarer: