2010-02-18

v. 7 - Ärtsoppa och pannkaksdagen

Idag är det torsdag. Inget överraskande. Eller Dag 4 vecka 7. Jag tappar så lätt dagar och datum sen jag träffade David. Inga datum där, utan veckor. Kunde jobbat idag men annat junk kom upp och jag fick inte ihop det hela. Och det var väl tur att jag inte jobbade? Jag vaknade och kunde inte röra mig. Mitt huvud var som bly och jag var helt färdig. Det var väl en sån dag när parasiten bestämde!

Igår hittade jag något som fick mig att sakna token i Karlskrona ännu mer! Det är inte lätt alla gånger. Jag vart rädd och ledsen, lite besviken. Orolig och förvirrad. Tror det blir bättre när han kommer hem.

Saknar blommorna på något sätt. Blommorna jag fick varje ny månad. Det var länge sedan. Det var fruktansvärt romantiskt av honom. Varför slutade vi?

Jag ska få middag hos mamma ikväll! Utfodring hos moderskeppet! Det är skönt, för jag är helt ur form. Inget blev som jag tänkt. Tur att jag ikväll får krypa ihop med David i soffan! Nästa vecka jobbar han dessutom i sthlm. Och sen drar vi till nordligare breddgrader!

Inga kommentarer: