2010-02-15

Måndag hela veckan


Alla hjärtans dag i helgen. Vi var på bio och lite sådant mysigt! Inget stort egentligen. Men det var superbra!

I natt när jag vaknade, kände jag värmen från honom. Kröp närmare och kände hur sömnen och hans armar slöt sig kring mig. Rös i hela kroppen. Det kändes som vår första natt tillsammans. I sömnen vände jag mig om och la huvudet på hans bröstkorg, armar runt honom och kände lugnet. Lugnet överallt. I kropp, själ och omgivning. Det var måndag, men det struntade jag i, för de timmarna, den natten var magiska. Jag kan fortfarande känna värmen från honom, och andetagen.

Det är en kort vecka nu. Han kommer hem på torsdag kväll. Då ska det göras om! Jag älskar dig, du är underbar. Och kärleken är som en symfoni!

Jag fick den bästa alla hjärtans dagen!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det var en bra helg! Sov helt underbart bra natten till måndag. Det ska vi lätt göra om nästa helg. Kanske varje helg..? Kort vecka detta blir, det blir bra.

Diraal sa...

Ja, helt klart! Lång helg och många nätter. Så kan vi nog åstadkomma det nån natt iaf!