2010-04-12

Mycket oss igen

David har varit ovanligt mycket hemma de här senaste veckorna. 3 korta arbetsveckor veckor i rad blir det när denna är slut. Har just följt honom till tåget. Han börjar jobba i morgon bitti och kommer hem torsdag kväll. Han jobbar på fredag med, men då i Stockholm.

Den här helgen bjöd på en hel lördag med högskoleprov. Såg trevliga och mindre trevliga personer där. Tror det gick bättre än sist jag skrev. David har köpt en sjukt snygg klänning åt mig, och jag köpte ett par skor. Det är jag och Jackie Kennedy, vi spelar i samma liga enligt David! Det var sött. First lady i hans ögon!

Jag pular med att ta körkort. Ska gå riskettan i veckan. Och köpa lite körlektioner.

1 kommentar:

Unknown sa...

Du är väldigt fin i klänningen. Den passar dig väldigt bra, Speciellt med skorna också!

Längtar hem till vårt hem och dig..