2010-04-28

Förlovad är underbart

Jag satt och lyssnade på lite musik såhär på morgonkvisten. 'In the navy' bland annat, och filmmusiken till 'An officer and a gentleman'. Och jag kände att jag saknar min officer mer och mer. Jag vill se honom komma hem i sin arbetsuniform för att slänga armarna runt mig. Eller se honom snofsa till sig med C1an eller mässdräkten. Och kunna räcka honom skärmmössan och pussa honom på pannan innan han beger sig. Kunna möta honom efter jobbet. Eller att han kastar upp mig i famnen och kysser mig! Jag gillar hans jobb. Men det har också placerat honom i Karlskrona, så jag får inte njuta av fördelarna med hans jobb.

Men jag tycker ju att han är det vackraste som finns. Och han sliter hårt för att kunna åka till mig på helgen! Han är helt enkelt bäst!

Inga kommentarer: