2010-04-19

It's just another manic monday

Jaha! V.16 tydligen. Känns lite avslaget, på något märkligt sätt. Känns som att efter HP så vart det världens antiklimax. Trots att jag har saker att göra hela denna vecka så undrar jag ändå vad f-n jag ska göra? Känns skumt. Har nått behov av att liva upp min vardag, så jag har hittat på en till grej till fredagen för att överraska David. Han blir nog inte så överraskad då eftersom jag måste berätta för honom idag så jag kan ändra planerna om det måste. Så jag ska nog ringa honom innan körlektionen (då han nog växlat förare i bilen.

Jag har varit vaken sen 0545. Funderar mest på frukost och dusch nu. Men på nått sätt tog helgen krafterna ur mig.

Släktträff ska inte ske för ofta känner jag. Och nästa gång har jag inget med den att göra. Känns väl bättre så antar jag.

På fredag är det 1 år sedan promenaden, 1 årsdagen på lördag, och söndag är det ett år sedan första gången jag följde David till Arlanda Express!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jupp, tiden går fort ibland. Snart är det sommar och semester, mer tid hemma med dig!
Fredag kommer bli en väldigt bra dag tror jag! Gillade din överraskning mycket.

Det var väldigt tidig uppstigning imorse, så måste nog sova tidigt för att inte somna imorgon.
Släktträffen var trevlig och du hade jobbat väldigt duktigt inför den!
Kommer ihåg promenaden som om den vore igår..

Diraal sa...

Jag är finurlig ibland! ^^

Promenaden var magisk. Jag tänkte på den idag när jag joggade! Ville uppleva nått bra på fredag pga den. Så därav resan till nkpg! =)

Unknown sa...

Du är ofta väldigt finurlig!