2010-01-22

Fredag v.3

Idag är slutet på första veckan!
Veckan har varit bra. I måndags hann jag få besök av både Rob och Jenny. Det var väldigt trevligt. Bror kom förbi i tisdags em och spikade fast smyglisterna så att golvläggningen blev komplett. P¨å kvällen började körterminen. Kände mig täpt när jag kom dit men inbillade mig att det bara var luften där inne. Vi sjöng Hero av Mariah Carey! Det var väldigt kul, men himla meck. Alla har ju hört låten måga ggr, och lägger till med små knorrar på olika ställen, så det var svårt att sjuga den efter noter, men det gick.

I tisdags natt hade jag feber, som försvann sen till morgonen. Men jag var helt förstörd och utslagen. Så resterande del av veckan har tillbringats i sängen, läsandes en bok och sovit.

Men idag är det fredag, veckans höjdpunkt! David kommer hem, tar hand om mig lite. På spåret ikväll. Ja, en helt vanlig fredag!

Inga kommentarer: