2010-05-11

Vilken lättnad

Kom just från AF. Jag tackade nej till UGA (bidrag och praktik/utbildning). Av många skäl. Men det främsta är att i höst ska jag plugga (sen vilket program det blir, eller om jag läser enskilda kurser tills jag har en utbildning vet jag ej ännu)och då är det 3 månader tills dess, typ. Och David anser att han vill ha mig hemma i sommar när han är hemma och jag sätter inte emot. Så vi räknade och kom fram till att det går bra att leva på en lön den tiden. Skönt det. Då blev jag lugnare och gladare.

Idag skulle jag träffat min jurist inför rättegången om 9 dagar. Men han var förkyld, så vi ska skjuta på det till fredag eller måndag. Hoppas det går vägen då. Jag är taggad. Känns bra.

Jag tror PREP-kursen gav vatten på kvarnen för annat också. För jösses vad glad jag är nu!

Inga kommentarer: