2010-05-12

Bröllopsfeber

Igår fick jag nån slags knäpp. Mötet med min jurist ställdes in, och kören var inställd (ingen sa nått). Så jag hade massor med tid att göra ingenting på. Och då började jag kolla lite på saker inför bröllopet vi pratat om. Typ alternativ för var, när och hur. I allt det så fock jag en sån där mysig dröm som en del kvinnor har. Bröllopsklänningen. Satt nog i 4 timmar och kollade på klänningar, och försökte komma under 3000 kr (som är budgeten). Jag hittade tillslut, igår kväll, ett företag som beställer efter mått från Kina och importerar. Jag och David ska forska vidare i seriösa de är. Och leta referenser typ. Men annars kan jag få ihop min klädsel under 3000. D.v.s allt. Brudklänning, vita handskar, slöja, eventuell tiara, skor, underkläder och strumpbyxor. Istället för att bara klänningen hade en budget på 3000. Och den var så fruktansvärt vacker, klänningen alltså.

Kanske ska lugna ned mig lite. Blev så exhalterad bara. Börjar bli dags att titta på ett datum. Men David kommer hem i morgon och är hemma 11 dagar. Så vi har tid att kika tillsammans.

Inga kommentarer: