2010-06-14

Framtid


6 juni 17.40 kom lilla Melvin till världen! Och jag blev faster ännu än gång!

Förra veckan var jag i Karlskrona på 'studiebesök'. Jag var där för att se vilka David umgås med/jobbar med, vilka ställen de brukar äta på/gå ut på. Hur hotellet ser ut, vad han ser när han går till jobbet osv. Detta hade jag nämligen lovat att göra. Det var faktiskt riktigt trevligt. Även om Karlskrona är en mycket liten stad. Finns inte mycket att göra, framförallt inte när det regnar. Men jag hann träffa en vän denna gång iaf! Och tiden gick åt att leta present till nya brorsonen.

Vi pratade också en del om framtiden och har väl kommit på att steget efter bröllopet är flytta till större. Och vi har hittat ett intressant område. Så sagt och gjort, vi kikade runt lite och hittade en lägenhet. Igår var det visning, vi var inte på den dock för David kände sig inte helt kry och behövde lugn start på dagen innan hans föräldrar och mormor kom hit.

Nu har vi ett nytt badrumskåp uppskruvat förresten!
Bilden är Melvins present, en blöjtårta med en body, barbapapaskor och en kanin!

Inga kommentarer: